بازی های جالب آندروید

نگاهی تحلیلی به گذشته، حال و آیندهٔ طراحی تجربهٔ کاربری

۱۸ خرداد ۱۳۹۷

تشکر
عالی بود 👌
یک تجربهٔ کاربری بدی که برایم اتفاق افتاد رو عرض می‌کنم تا نشون بدم که یک سایت خوب به چه راحتی تونست من رو عصبی کنه.
مشتری یکی از سایت‌هایی هستم که مرتبط با فین‌تِک می‌باشه که برای تبدیل ارز و معاملات بانکی و … هست. خواستم حواله‌ای انجام بدم که با استفاده از کارت بانکی همسر این کار رو کردم و فکر کردم همه چیز تموم شد اما پس از چند ساعت ایمیل و اس‌ام‌اس آمد که حوالهٔ شما متوقف شده است 😠
تیکت ارسال کردم که چی شده؟ گفتن کارت باید فقط و فقط کارت خودت باشه که توی سایت اکانت داری. گفتم خوب شاید یک بابایی اصلا خودش پول نداشت یا چند تا کارت داشت که در سیستم شما هم تعریف نشده باشه؟ گفتن که سیاست ما این شده به خاطر امنیت بیشتر🤔 گفتم حالا چه کنم؟ پاسخ رو داشته باشید:
لطفاً یک عکس از همسر خود بگیرید با در دست داشتن کارت ملی + کارت بانکی روی عدد CVV2 رو هم بپوشونید تا ثابت بشه که ایشون صاحب کارت هستن (خوب بود که نگفتن یک عکس از قبالهٔ ازدواج هم ارسال کنید!)

می‌بینیم که به چه سادگی در عصر فین‌تک و فناوی یک ارسال حواله که باید با چند کلیک صورت بگیره، به فرایندی زمان‌بر، سخت و البته خنده‌دار 😂 تبدیل می‌شه که در نهایت منجر به UX بدی می‌شه.