بازی های جالب آندروید

فورد موستانگ هنسی GT350 با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار معرفی شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۷

هنسی پرفورمنس، با تصاویر رسمی و یک فیلم کوتاه، از نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی فورد موستانگ شلبی GT350 با پیشرانه‌ی ۱۰۰۰ اسب بخار رونمایی کرد.

اگرچه نمی‌توان قدرت پیشرانه یک خودرو را در خشونت ظاهر بیرونی آن یا میزان حجم پیشرانه فهمید، اما گاهی اوقات صدای غرش اگزوز می‌تواند ما را به میزان اسب بخار تولیدی نزدیک کند. در مورد پیشرانه قدرتمند ۱۰۰۰ اسب بخاری مجهز به توربوشارژ دوگانه در فورد موستانگ شلبی GT350 نیز شاید شنیدن صدا بتواند تا اندازه‌ای کمک کند. می‌توان صدا را شنید، ولی دود ناشی از کارکرد پیشرانه که با سرعت از اگزوز خارج می‌شود خبر از قدرت در باطن می‌دهد. تیونر آمریکایی هنسی پرفورمنس این بار صدای پیشرانه خودروی فورد موستانگ شلبی را به عنوان نمادی از قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری در قالب ویدئو منتشر کرده است، که می‌توانید به آن گوش دهید.

Ford Mustang Shelby GT350 / فورد موستانگ شلبی GT350

علاوه بر صدای رعدآسای پیشرانه ۵.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر با دو توربوشارژ، صدای موسیقی سبک راک نیز در سراسر ویدئو پخش می‌شود که لذت شنیدن صدای پیشرانه را از ما دریغ می‌کند؛ اما با این حال هنوز هم اگر دقت کنیم می‌توان صدای سوت‌مانند توربوشارژرها را در حالی که از اگزوز  شلبی GT350 خارج می‌شود، به خوبی شنید.

مقاله‌های مرتبط:

سه ثانیه اول ویدئو تنها صدای اگزوز هنسی فورد موستانگ شلبی GT350 وجود دارد، که از جلوی دوربین در امتداد پیست دور می‌شود. صحنه باشکوهی در ترکیب با صدای خالص پیشرانه رقم می‌خورد؛ پس از آن موسیقی متن شروع می‌شود و همین مقداری از ضرب‌آهنگ موسیقی پیشرانه را می‌گیرد. در قسمت دوم (حدود ثانیه ۵۶) نیز بار دیگر هیولای فورد موستانگ شلبی GT350 با تیونینگ هنسی از جلو دوربین رد می‌شود و می‌توان به راحتی صدا غرش پیشرانه را در حالت دریچه کاملا باز شنید. این بار موسیقی متن محو شده است و هنسی پرفورمنس اجازه می‌دهد تا موسیقی پیشرانه را بشنوید. 

هنسی پرفورمنس با استفاده از بسته‌های ارتقای متعددی مانند آن‌چه که در HPE575 شلبی GT350 و ۳۵۰R همراه با HPE850 استفاده کرده است، قدرت پیشرانه خودروی فورد موستانگ شلبی GT350 را نیز افزایش می‌دهد. تولید ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت به این معنی است که با بهره‌گیری از مهارت تیونینگ هنسی و استفاده از دو توربوشارژر روی پیشرانه ۵.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر،‌ می‌توان از ۵۲۶ به ۱۰۰۰ اسب بخار رسید. به همین دلیل است که هنسی انکار نمی‌کند که می‌تواند برخی از خودروهای خیابانی را قدرتمندتر از یک سوپراسپرت چندصد هزار دلاری کند.

هنر تیونینگ اگرچه در صدای پیشرانه دیده نمی‌شود، اما می‌تواند نمایش و بیان خوبی از یک خودروی عضلانی با سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۳ ثانیه باشد. قیمت نهایی جدیدترین محصول هنسی مشخص نیست، اما احتمالا با پرداخت مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار دلار، علاوه بر هزینه‌ی خرید موستانگ شلبی GT350 به قیمت ۵۶ هزار دلار، همراه خواهد بود.

دانلود