بازی های جالب آندروید

رباتی به اندازهٔ سوسک با قابلیت تعمیر موتور هواپیما

۳۱ تیر ۱۳۹۷

سلام و تشکر بابت پوشش این خبر
چیزی که می‌خواهم عرض کنم اصلا ربطی به این مطلب نداره بلکه بیشتر در مورد کسب‌وکار هست.
برخی کمپانی‌های خودروسازی همچون Rolls-Royce و Bentley جزو مواردی معدودی هستند که آن‌طور که دیگر کمپانی‌ها برای فروش محصولات خود و یا برندسازی تبلیغ می‌کنند، هرگز دست به تبلیغات فراگیر نمی‌زنند! در واقع، به نظر می‌رسد که این‌قدر به محصول تولیدی خود باور و ایمان دارند که اصلاً نیازی به تبلیغ برای جذب مشتری بیشتر نمی‌کنند به طوری که در مستندی که می‌دیدم، خیلی وقت‌ها خودروهای سال Rolls-Royce پیش‌ فروش می‌شوند و تقاضا هست اما دیگر خودرویی در انبار ندارد که بیرون بفرستد!

چه درسی می‌توانیم بگیریم؟
به نظر می‌رسد که اگر بتوانیم برند فاخری درست کنیم از خدمات و یا محصولات خود، این مشتریان خواهند بود که به مجریان تبلیغاتی ما تبدیل می‌شوند و بدون صرف هزینه‌های گزاف و به صورت کاملاً رایگان می‌توانیم روز به روز تبلیغات بیشتری داشته باشیم. به عبارتی، هزینه‌ای که می‌خواهیم صرف تبلیغات کنیم را صرف بالا بردن کیفیت محصول خود کنیم و گرچه در کوتاه مدت نتیجهٔ خاصی نمی‌بینیم، اما در درازمدت برندهٔ میدان خواهیم بود.
سپاس