بازی های جالب آندروید

آموزش Microsoft Office 2016 – آموزش Access

۸ مرداد ۱۳۹۶

آموزش Microsoft Office 2016 – آموزش Access

مایکروسافت آفیس یا MicrosoftOffice مجموعه اداری و شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌هایی است که توسط شرکت مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و Mac OS ساخته شده است.

این مجموعه نرم افزاری شامل چندین نرم افزار کاربردی است که کاربران کامپیوتر برای انجام برخی از فعالیت های خود به آن نیاز دارند. این نرم افزار ها شامل :

  • Word: که برای تایپ کردن و تولید یک پروندۀ متنی کاربرد دارد.
  • Excel: که عملیات ریاضی و همچنین مرتب کردن داده‌ها را درون جداول، روی اعداد و دیگر مقادیر انجام می‌دهد.
  • Access: نرم افزار پایگاه داده است.
  • Power Point: که همان برنامه ساخت ارائه است.
  • Outlook: برای دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی یا همان ایمیل به کار می رود.
  • OneNote: که برای جستجوی اطلاعات ، تنظیم و به اشتراک گزاری آن ها به کار می رود.
  • Microsoft Project
  • Publisher
  • Visio
  • OneDrive for Business

آموزش Access , آموزش اکسس پیشرفته , آموزش Access 2016 , فیلم آموزش Access

شرکت مایکروسافت همزمان با انتشار ویندوز ۱۰ نسخه جدید و نهایی مجموعه نرم افزارهای Office 2016 را معرفی کرد. این نسخه زیباتر از نسخه های قبلی و دارای امکانات بیشتری است.

از جمله این امکانات :

  1. دسترسی ابری بومی برای ایجاد، بازکردن، ویرایش و ذخیره پرونده‌ها به‌طور مستقیم در فضای ابری از دسکتاپ.
  2. ابزار تازه جستجو که در ورد، پاورپوینت و اکسل با نام «به من بگو ( Tell Me) دردسترس است.
  3. همکاری بی‌درنگ در نوشتن با کاربران متصل‌شده به آفیس آنلاین.

در این بخش از آموزش Microsoft Office 2016، آموزش بانک اطلاعاتی Access را خواهیم داشت.

آنچا در دوره آموزش اکسس پیشرفته خواهید آموخت:

  1. آشنایی با نرم افزار و اجرای آن
  2. انواع داده و طراحی جدول
  3. Input Mask
  4. مقادیر پیش فرض
  5. قوانین تایید
  6. خواص و کلید اصلی
  7. مرتب سازی و فیلتر کردن
  8. Record Group
  9. مخفی کردن و بستن
  10. یافتن گروه و قالب بندی متن
  11. طراحی Query– ارتقاء دادن
  12. طراحی Query- اضافه کردن رکورد به یک پایگاه اطلاعاتی دیگر
  13. طراحی Query- ساخت جدول
  14. طراحی Query- حذف ضبط
  15. Query Wizard
  16. ایجاد جدول
  17. فرم و فرم Wizard
  18. طراحی فرم
  19. طراحی فرم  – تنظیمات پنل
  20. طراحی فرم  – ترکیب سلول ها
  21. طراحی فرم – هدر
  22. فرم خالی – Multiple
  23. گزارش گیری
  24. منوی داده های خارجی
  25. منوی زمینه
  26. ارتباطات یا Relatationship

هرگونه نظر، پیشنهاد و سوال خود را می توانید از طریق دیدگاه های همین پست مطرح کنید.